Frigro kiest voor gesegmenteerde communicatie in krantenvorm

Hoe gerichte en gepersonaliseerde communicatie het engagement bevordert

Gesegmenteerde communicatie in een krant.

 

In onze sector hebben we een nauwe band met onze klanten. We informeren hen dan ook op regelmatige basis door middel van mailings en infobrieven.

We waren op zoek naar een gesegmenteerde en creatieve oplossing om onze doelgroep te bereiken, zodat onze boodschap op een informele manier kan worden overgebracht. Zo kwamen we bij een gepersonaliseerde krant terecht.

Deze brengen we nu twee keer per jaar uit, om onze klanten en personeel op een leuke, maar informatieve manier op de hoogte te houden.

Frigro koost voor gesegmenteerde communicatie in een krant - Genscom

Een uithangboard voor de zaak.

 

De reacties, zowel bij onze collega’s als bij onze klanten, waren uiterst positief.

Als bedrijf sprongen we er met onze actie bovenuit en werd er nog maanden na afloop van de campagne er nog over nagepraat.

Met een gepersonaliseerde krant kan Frigro doelgericht communiceren met klanten - Genscom